Το vima365.gr είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.Απλά γαρ εστί της αλήθειας επη

vima365

Η εφημερίδα σας press

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • θΕΑΤΡΟ
    • ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΝΕΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ
    • ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΝΑΜΝΗΣΕΩΝ
    • ΚΡΙΤΙΚΗ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ
    • ΕΛΛΗΝΙΚΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΎΞΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΙΣ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ
  • ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ ΠΟΝΤΟΣ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΔΙΑΣΠΟΡΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
    • ΔΗΜΟΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΥΕΞΙΑ ΜΟΔΑ
  • ΥΓΕΙΑ
    • ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΑΥΤΟ, ΜΟΤΟ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ SITE – ΦΟΡΕΙΣ
    • ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ,ΠΑΡΑΞΕΝΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΧΡΗΣΤΙΚΑ
    • ΑΝΕΚΔΟΤΑ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
    • Η ΓΕΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πλοήγηση άρθρων

Εξοπλισμοί και Πολιτισμοί – του Στέφανου Ληναίου
Εντυπωσιακά χτενίσματα με αλογοουρές για κάθε στιγμή!

Test – KTM 350 EXC-F Six Days 2025


Test – KTM 350 EXC-F Six Days 2025

ΑΥΤΟ, ΜΟΤΟ

PD 13 Μαρτίου 2025 by vima365
Leave a Comment on Test – KTM 350 EXC-F Six Days 2025

Test – KTM 350 EXC-F Six Days 2025

Επετειακή απόλαυση

Φιλική και δυνατή όσο ελάχιστες enduro, γρήγορη και ατίθαση όσο χρειάζεται, απαιτητική εκεί που πρέπει. Η 350 EXC-F Six Days σου θυμίζει γιατί συνδυάζει ερασιτεχνική και αγωνιστική χρήση από την πρώτη βόλτα.

Του Τάκη Μανιάτη

Φωτογραφίες: Βασίλης Κωστάκος

Έχει ότι πρέπει

Είναι αυτές οι μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά, και μετατρέπουν ένα “προϊόν” σε όνειρο. Η KTM με τις εκδόσεις Six Days, τιμά τον θρυλικό αγώνα που ξεκίνησε το 1913  στην Αγγλία ως International Six Days of Trial αρχικά, – Enduro στην πορεία, και πραγματοποιείται μέχρι και σήμερα, κάθε χρόνο, σε διαφορετική χώρα. Εξ ού, και η αναφορά στις μοτοσυκλέτες της σειράς, με τα αυτοκόλλητα της διοργανώτριας χώρας κάθε έτους, – στην συγκεκριμένη περίπτωση, της Ισπανίας, όπου και πραγματοποιήθηκε το 98ο ISDE, τον περασμένο Οκτώβριο. Παραδοσιακά, τα μοντέλα της επόμενης χρονιάς, που παρουσιάζονται νωρίς μέσα στο καλοκαίρι, φέρουν τα γραφικά του επόμενου Six Days, γι’ αυτό βρίσκομαστε στο 2025 με τα γραφικά του ISDE 2024.

TRA_2348_-_web.jpg

Αυτό που μας ενδιαφέρει βέβαια, είναι πως η KTM, ξεκίνησε το 1996 να παράγει την σειρά Six Days, προσφέροντας στους αναβάτες μία έτοιμη μοτοσυκλέτα με αξεσουάρ που θα χρειαστεί στον αγώνα αυτό. Διάφορα εξαρτήματα από ergal, για εξαγωγή τροχού, τάπες, βίδες, αλλά και προστατευτική ποδιά, χούφτες, και αργότερα τιμονόπλακες με διαφορετικό offset, βελτιωμένες αναρτήσεις από την καλή σειρά, κλπ.

Και το όνομα Six Days, πλέον ντύνει κάθε χρόνο τα μοντέλα Enduro και γεμίζει τα βουνά με χρώματα.

Στην περίπτωση του 350 EXC-F Six Days, το πακέτο περιλαμβάνει πορτοκαλί βαμμένο πλαίσιο, προστατευτικά πλαισίου, σέλα με αντιολισθητικό κάλυμμα, επιλογέα χαρτογράφησης, Traction Control, Quick Shifter για αλλαγή σχέσεων χωρίς συμπλέκτη, 6Days γραφικό στα αξεσουάρ, πορτοκαλί ανωδιομένες πλάκες δεσίματος τιμονιού, πορτοκαλί εξαγωγέα άξονα μπροστινού τροχού, ημίπλευστο δίσκο μπροστινού φρένου, δίσκο χωρίς τρύπες για το πίσω φρένο, προστασία για το σωληνάκι του πίσω φρένου, πίσω γρανάζι Supersprox, προστατευτική ποδιά κινητήρα, ανεμιστηράκι ψυγείων, ελαστικά της Metzeler Six Days.

Σε περίπτωση που δεν έγινε κατανοητό, αυτή η μοτοσυκλέτα, όπως βγαίνει από το εργοστάσιο, μπορεί να συμμετάσχει απευθείας στον φημισμένο αγώνα.

TRA_2377_-_web.jpgΈτοιμη για αγώνα

Αυτό δηλώνει ο εξοπλισμός που ουσιαστικά θα ήταν και αυτός που θα τοποθετούσε ένας λογικός αναβάτης και θα πλήρωνε έξτρα μετά, αυτό δηλώνει και η έτοιμη μοτοσυκλέτα που το μόνο που της λείπει από το εργοστάσιο για να το κάνει αυτό, είναι το καύσιμο… και ένας αναβάτης βέβαια, που να μπορεί να το κάνει. Αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία, στην οποία βέβαια, το 350 EXC-F Six Days, διαδραματίζει σημαντικό ρόλο.

Ως βάση, το 350 είναι ένας από τους καλύτερους κυβισμούς που έχουν βγει ποτέ. Και αυτό, γιατί συνδυάζει την ευκολία ενός τετράχρονου 250 – μιας και βασίζεται σε αυτό το πλαίσιο, με την δύναμη ενός 450 – όχι όμως τέτοια που να μην μπορεί να ελεγχθεί.

Όλα σχετικά είναι, γι’ αυτό και ο συνδυασμός κινητήρα – πλαισίου, στο συγκεκριμένο σύνολο, έχει φέρει τις περισσότερες πωλήσεις ανά τον κόσμο. Και εδώ που τα λέμε, αν δεν τρέχεις σε αγώνες rally, ή σε motocross, το 450, δεν σου χρειάζεται, γιατί είναι  ”too much”, εκτός αν είσαι το χαμένο ταλέντο που έψαχναν να βρουν οι αγωνιστικές ομάδες.

TRA_2335_-_web.jpg

Και το 350 EXC-F Six Days είναι “πολύ” έτσι κι αλλιώς, αλλά έχει την καλή του πλευρά η οποία σε αφήνει να το οδηγήσεις όπως θες.

Με έναν άριστο σε λειτουργία κινητήρα, τρομερά ομαλό ψεκασμό, και ροπή που έρχεται από τις πολύ χαμηλές στροφές, νιώθεις ότι μπορείς να κινείσαι απίστευτα αργά με άνεση. Με λίγο έλεγχο από τον μαλακό συμπλέκτη, μπορείς να σκαρφαλώσεις παντού, να κοντρολάρεις την μοτοσυκλέτα στις αργές διαδρομές, να αλλάζεις ταχύτητες πανεύκολα ακόμη και χωρίς συμπλέκτη, και να κινείσαι σβέλτα, σε πολύ στενά μονοπάτια. Αυτό είναι και το μαγικό συναίσθημα που σου βγάζει, ότι μπορείς να το ελέγξεις και να κινηθείς γρήγορα, σε σημεία που δεν θα μπορούσες.

TRA_2339_-_web.jpg

Ελεγχόμενη δύναμη

Έλεγχος, απόλυτος έλεγχος, ομαλότητα, φιλικότητα, με έναν κινητήρα που δεν χρειάζεται να επιλέξεις την ‘’γρήγορη’’ χαρτογράφηση για να επιταχύνεις, αφού αρκεί η δύναμή του για να σε πάει όσο θες. Ούτε καν απαιτεί το Traction Control εν ενεργεία, ώστε να βρει πρόσφυση – ψιλά γράμματα που θα χρειαστούν όταν το πεδίο γίνει πραγματικά δύσκολο.

Το πεδίο του, σαφώς και είναι τα σφιχτά μονοπάτια, όπου τόσο ο κινητήρας θα λειτουργήσει φιλικά δείχνοντας την ομαλότητά του, ώστε να απολαύσεις πολύωρη διαδρομή, όσο και το μαζεμένο σε διαστάσεις πλαίσιο, που φροντίζει για την απροβλημάτιστη διεξαγωγή της βόλτας.

TRA_2383_-_web.jpg

Η θέση οδήγησης είναι στενή, τόσο που εύκολα θα μπορούσες να πεις ότι είναι δίχρονο 125, μπορείς να μεταφερθείς πανεύκολα μπρος – πίσω, χωρίς να βρουν τα πόδια σου στα πλαϊνά του ψυγείου.

Κάθεσαι ψηλά στην ψηλή σέλα στα 967 χιλιοστά, επιθετικά, με το ανοιχτό τιμόνι να σε τοποθετεί σωστά – δεν χρειάζεται να ρυθμίσεις τίποτα. Λες και το έραψαν πάνω σου. Δεν είναι μεγάλη μοτοσυκλέτα και μακριά, είναι μικρή, την νιώθεις ένα με σένα. Ο κινητήρας έχει μεταφερθεί 2 μοίρες προς τα πίσω, για καλύτερο ζύγισμα, στο μοντέλο του 2025, για βελτίωση της πρόσφυσης και του κέντρου βάρους. Άλλες αλλαγές, εκτός από ρυθμίσεις στο αμορτισέρ και γραφικά, δεν έχει σε σχέση με το προηγούμενο. Οι μεγάλες αλλαγές, είχαν γίνει τότε, με νέο πλαίσιο και βελτιώσεις στον κινητήρα, και άλλωστε η KTM, συνηθίζει να διατηρεί τις αλλαγές για 4 χρόνια περίπου – πριν περάσουν πρώτα στα MΧ και μετά εδώ.

Όντας στενό, άκαμπτο, με εξαιρετικές αναρτήσεις της WP, οι οποίες ρυθμίζουν με το χέρι όσον αφορά τόσο στην συμπίεση, όσο και στην επαναφορά, και στα δύο άκρα, η 350 EXC-F Six Days, μπορεί να έρθει εύκολα στα μέτρα σου.

TRA_2411_-_web.jpg

Σφικτή ή μαλακή

Από το εργοστάσιο, είναι σφικτή, προτιμά γρήγορη οδήγηση και δείχνει ότι όσο πιέζεται, ‘’στρώνει’’ χαλί στα πόδια σου. Όσο την χτυπάς στα βράχια, τα ισοπεδώνει, όσο πας αργά, χτυπάει και τείνει να σε τινάξει, και σίγουρα, ειδικά το πίσω μέρος, θέλει προσοχή – δεν είναι όπως τα παλιά PDS που σε έστελναν αδιάβαστο – εδώ μιλάμε για σχεδόν αίσθηση μοχλικού. Όμως, είτε θα την μαλακώσεις για να πας αργή βόλτα στο ρυθμό σου, είτε θα πας στο δικό της ρυθμό, ανοίγοντας το γκάζι για να περνάς πάνω απ’ όλα. Το είδαμε αυτό σε βραχόκηπο, όπου πέρασε με χαρακτηριστική άνεση, με το σώμα πίσω και το γκάζι ανοιχτό, λες και περνάγαμε σαμάρια supercross. Ναι, θέλει τεχνική, γιατί είναι μικρόσωμη μοτοσυκλέτα, όμως διαθέτει τόσο καλό πλαίσιο και αναρτήσεις, όσο και κινητήρα με ομαλή συμπεριφορά σε κάθε συνθήκη.

Το βασικότερο, αυτό το σύνολο συνεργάζεται εξαιρετικά, δίνοντας σου, τόσο στα αργά κομμάτια, όσο και στα γρήγορα, με εναλλαγές στροφών, μπερμ, αμμούδα, χαλίκια, πέτρα ή σκληρό χώμα, απόλυτο έλεγχο.

Όσο αυξάνεις το ρυθμό, τόσο καλύτερα, με την 350 EXC-F Six Days να αποδεικνύει γιατί παραμένει μία από τις καλύτερες επιλογές. Και αν μπορείς να ανοίξεις το γκάζι στο τέρμα, θα καταλάβεις γιατί δεν χρειάζεται να πάρεις 450, γιατί αυτή η 350, μπορεί τόσο σε δύναμη, όσο και σε ρυθμό, να κατατροπώσει πολλές πιο δυνατές enduro.

TRA_2343_-_web.jpg

Μοναδικότητα και κοστολόγηση

Με την τιμή της να έχει ανέβει αρκετά τα τελευταία χρόνια, φτάνοντας στα 14.600euro, απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό αναβατών που έτσι κι αλλιώς θα επέλεγε να ‘’φορτώσει’’ αξεσουάρ στην αγαπημένη του enduro. Η διαφορά από την απλή έκδοση, βρίσκεται έτσι κι αλλιώς στα 900euro, νούμερο που δικαιολογείται για τον εξοπλισμό που διαθέτει.

Αξεσουάρ που έτσι κι αλλιώς θα χρειάζονταν, και θα έμπαιναν σιγά – σιγά για να βελτιώσουν την απόλαυση στο βουνό, χαρακτηριστικά που η 350 EXC-F Six Days στα προσφέρει από την πρώτη στιγμή.

Είναι μοναδική, πανέμορφη, χρηστικότατη, απολαυστική. Και φυσικά, επετειακή.

Δεν έχεις να προσθέσεις κάτι, παρά να την αποκτήσεις.

Ρουχισμός αναβάτη:

Κράνος Scott , μάσκα Scott Fury, jacket Scott Storm, από Moto Pegasus

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κατασκευαστής / Μοντέλο KTM / 350EXC-F Six Days
Αντιπρόσωπος KTM Πέτρος Πετρόπουλος
Τιμή: 14600
Εγγύηση:
Κινητήρας
Τύπος 4T, 1K,  Υ/Ψ, 2 ΕΕΚ, 4 βαλβίδες
Χωρητικότητα (cc) 349.7
Διάμετρος x διαδρομή (mm) 88 x 57.5
Συμπίεση 13.7: 1
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός Keihin EFI με σώμα ψεκασμού 42mm
Εκκίνηση Μίζα
Συμπλέκτης Υγρός πολύδισκος, ολίσθησης DDS
Μετάδοση Κιβώτιο 6 σχέσεων
Πρωτεύουσα μετάδοση 24/72
Τελική μετάδοση Γρανάζια / Αλυσίδα – 14/46
Πλαίσιο
Τύπος Ατσάλινο μονής δοκού / αλουμινένιο ψαλίδι
Μήκος x Πλάτος x Ύψος (mm) Δ.Α.
Μεταξόνιο (mm) 1,489
Γωνία κάστερ (°) 26.1
Ίχνος (mm) Δ.Α.
Ύψος σέλας (mm) 963
Απόσταση από έδαφος (mm) 347
Βάρος (kg) 107.3
Ρεζερβουάρ  (lt) 8.5
Αναρτήσεις
Μπροστά Ανεστραμμένο πιρούνι WP XACT 48 mm, διαδρομή 300mm, πλήρως ρυθμιζόμενο
Πίσω Αμορτισέρ WP XPLOR, διαδρομή 300 mm, πλήρως ρυθμιζόμενο
Ελαστικά / Τροχοί Michelin Six Days
Μπροστά 90/90-21
Πίσω 140/80-18
Φρένα
Μπροστά Δίσκος ημίπλευστος διαμέτρου 260 mm, δαγκάνα 2 εμβόλων Brembo
Πίσω Δίσκος 240 mm, δαγκάνα ενός εμβόλου brembo
ΠΗΓΗ  https://www.bikeit.gr/en
0 Shares
Share
Tweet
Share
+1

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφου εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή για την αποφυγή υβριστικού η προσβλητικού περιεχομένου.

Πλοήγηση άρθρων

Εξοπλισμοί και Πολιτισμοί – του Στέφανου Ληναίου
Εντυπωσιακά χτενίσματα με αλογοουρές για κάθε στιγμή!

Αγαπητοί Φίλοι της Εφημερίδας μας

Με πολύ μεράκι αλλά και υπομονή συνεχίζουμε την προσπάθεια μας .Αθόρυβα …σιγά σιγά με πολύ υπομονή αλλά και διάθεση προχωράμε ..
Στόχος μας παραμένει να αρθρογραφούν οι πολίτες σε οποίο θέμα επιλέξουν.

Το όνομα και επώνυμο αλλά η ευπρέπεια των άρθρων είναι απαραίτητα .Η διεύθυνση μας για επιστολές Άρθρα είναι  info@vima365.gr .
Όπως έχουμε από την αρχή της προσπάθεια μας αναφέρει θα αναρτώνται μετά από έγκριση μας. 

Σας ευχαριστούμε από καρδιάς.

Τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους ο οποίος φέρει και την ευθύνη των γραφομένων και δε συμπίπτουν κατ’ ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας

ΔΕΙΤΕ

 

Γράφoυν οι Πάνος Καλουδάς και Φίλιππος Καρακώστας..

….Αγαπημένες μας φίλες. Αγαπημένοι μας φίλοι

Με οδηγό μας, την αγάπη και μόνο, για τον τόπο που ζούμε, δημιουργήσαμε την διαδικτυακή αυτή εφημερίδα.. Ώστε ο παλμός της καρδιάς μας να ακουστεί και στις πιο κλειστές ακόμα πόρτες
….Το »vima365» είναι μια έντιμη προσπάθεια, ανιδιοτελής, που αξίζει την στήριξή σας.. Μιας και είναι το δικό σας μέσο, η δική σας φωνή..
….Η φωνή του όμορφου και ιστορικού αυτού τόπου..Που όμως τα δεκάδες προβλήματα, μικρά και μεγάλα το πιέζουν και το καθηλώνουν σε μια αναχρονιστική καμπή..

 

 

previous arrow
next arrow
Slider

ΑΡΘΡΑ ΣΕ 1 ΛΕΠΤΟ

Δραματική νύχτα στη Λέσβο: Πλημμύρες, εγκλωβισμοί και κλειστά σχολεία από τον κακοκαιρία

Κουνούπια στην Ισλανδία;
Η είδηση της παρουσίας κουνουπιών σε μια από τις πιο κρύες χώρες του κόσμου υπενθυμίζει τις ραγδαίες αλλαγές που καταγράφονται στο κλίμα και στον πλανήτη – Δείτε πώς μπορείτε να παρακολουθείτε την κυκλοφορία των κουνουπιών μέσω της εφαρμογής Mosquito Alert

Ισχυρός σεισμός 5 Ρίχτερ ανοιχτά των Αντικυθήρων – Αισθητός σε Κρήτη και Πελοπόννησο

Γερμανία: Δημοσκοπική κατάρρευση του Μερτς – Η ακροδεξιά τον βλέπει πλέον ως «ευκαιρία»

Νεκρή 18χρονη φοιτήτρια μέσα στο διαμέρισμά της στην Αλεξανδρούπολη
Η άτυχη φοιτήτρια κατάγονταν από τη Λάρισα και είχε μετακομίσει στην Αλεξανδρούπολη για τις σπουδές της στο Τμήμα Μοριακής Βιολογίας.

Στην Αθήνα οι αγρότες – Πανελλαδικό συλλαλητήριο στο ΥΠΑΑΤ – Παράσταση διαμαρτυρίας στον ΟΠΕΚΕΠΕ

Η Ρωσία υποστηρίζει πως κατέστρεψε 37 drones και απέτρεψε ουκρανοβρετανική «συνωμοσία»
H FSB απέτρεψε συνωμοσία της Ουκρανίας και της Βρετανίας με σκοπό να γίνει πειρατεία σε μαχητικό αεροσκάφος MiG-31 οπλισμένο με υπερηχητικό πύραυλο

Πυροβολισμοί έξω από καφέ στην Κυψέλη – Ένας τραυματίας
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, δύο άτομα τα οποία επέβαιναν σε μοτοσυκλέτα άνοιξαν πυρ έξω από καφενείο – Η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη

Δικαστήριο στην Τουρκία προφυλάκισε 6 διαιτητές για παράνομο στοίχημα, ενώ η TFF διευρύνει τις έρευνες καλώντας σε απολογία πάνω από 1.000 ποδοσφαιριστές

Νέοι κανονισμοί για τα ηλεκτρικά πατίνια στην Αθήνα . Σε εφαρμογή τίθεται ο νέος κανονισμός του Δήμου Αθηναίων για τη χρήση των ηλεκτρικών πατινιών, με στόχο την ασφάλεια πεζών και οδηγών και την αποκατάσταση της τάξης στους δημόσιους χώρους,

λιππίνες

Ύποπτο δέμα σε στρατιωτική βάση στο Μέριλαντ – Στο νοσοκομείο όσοι άνοιξαν τον φάκελο που περιείχε λευκή σκόνη

Σε κάθειρξη 13 ετών καταδικάστηκαν δύο Κολομβιανοί επειδή πολέμησαν στις τάξεις του ουκρανικού στρατού

ΗΠΑ: Οι μέτοχοι της Tesla ενέκριναν νέο πακέτο αμοιβής ύψους 1 τρισεκ. δολαρίων για τον Ίλον Μασκ

Ακίνητα: Φορο-μπόνους έως 16.000 ευρώ για ανακαινίσεις έως τα τέλη του 2026
Ποιοι και πώς κερδίζουν έκπτωση φόρου έως 3.200 ευρώ το χρόνο έως το 2031. Τι προβλέπει η νέα απόφαση

Σταύρος Παπασταύρου: Σε λιγότερο από δύο χρόνια θα έχουμε την πρώτη γεώτρηση
H συμφωνία για την έρευνα υδρογονανθράκων στο Ιόνιο προσδίσει στην Ελλάδα ενεργειακή ασφάλεια και γεωπολιτική ισχύ, σύμφωνα με τον Σταύρο Παπασταύρου

Διαδοχικά κύματα κακοκαιρίας σφυροκοπούν τη χώρα με καταιγίδες για 3 ημέρες – «Καμπανάκι» για πλημμύρες στα δυτικά

Σε απεργία σήμερα οι εργαστηριακοί γιατροί: Λουκέτο για 24 ώρες σε διαγνωστικά κέντρα και μικροβιολογικά εργαστήρια
Οι μικροβιολόγοι αντιδρούν για τo clawback – Στο πλευρό τους ιατρικοί σύλλογοι και επιστημονικές ενώσεις

Στο επίκεντρο το αμερικανικό LNG – Ιστορική συμφωνία για την πρώτη γεώτρηση στην Ελλάδα μετά από 40 χρόνια

Εντοπίστηκαν τα δύο άτομα που έτρεχαν πάνω από 250 χλμ στην Αττική Οδό και ανέβασαν το βίντεο στα social Cyprus Media

Κατέρρευσε δίπλα στον Τραμπ στέλεχος φαρμακευτικής κατά τη διάρκεια ανακοινώσεων για φάρμακα κατά της παχυσαρκίας μέσα στο Οβάλ Γραφείο

Μελβούρνη: Στις φλόγες άνδρας μετά από έκρηξη του power bank στην τσέπη του

Νότια Κορέα: Πέντε νεκροί και δύο αγνοούμενοι από κατάρρευση κατασκευής σε ηλεκτροπαραγωγικό σταθμό

Αχαΐα: Σοβαρός τραυματισμός άνδρα από ηλεκτροπληξία κατά τη διάρκεια εργασιών

Βόνιτσα: Μάχη για τη ζωή του δίνει στη ΜΕΘ 47χρονος εργαζόμενος καθαριότητας

Επένδυση 10 εκατ. ευρώ για την πρώτη ελληνική πλατφόρμα AI
Το Jaggle της Comsys αποτελεί μια πλατφόρμα enterprise-grade Low-code που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να σχεδιάζουν

Ξεκινάει με καθυστέρηση η ενισχυτική διδασκαλία στα Γυμνάσια – Σε ποιους απευθύνεται
Με καθυστέρηση θα ξεκινήσει η Ενισχυτική διδασκαλία στα Γυμνάσια για τους μαθητές που έχουν ανάγκη στήριξης σε μαθήματα και δεν μπορούν να πληρώσουν φροντιστήρια

ΕΛΤΑ: 200 εκατ. χαμένα σε δέκα χρόνια
Μια ματιά στα στοιχεία και στα δεδομένα, που εξηγούν απλά και κατανοητά γιατί τα ΕΛΤΑ είναι αυτά που είναι!

Οι Μπακς απέδρασαν από το Ντάλας με 30αρα του Αντετοκούνμπο: Το καθοριστικό κλέψιμο που σφράγισε τη νίκη

Ινδία – Νέο Δελχί: Έκρηξη αυτοκινήτου με πολλούς νεκρούς κοντά στο Κόκκινο Φρούριο

ΣΗΜΕΡΑ

Ώρα

ΚΑΙΡΟΣ

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ


ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΑΣ

info@vima365.gr
create by 10net   email info@10net.gr
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
info@vima365.gr

powered by 10net | name: salamisnews by salamis |
el Greek
ar Arabiczh-CN Chinese (Simplified)nl Dutchen Englishfr Frenchde Germanel Greekit Italianja Japanesept Portugueseru Russianes Spanish
Με Μια Ματιά
  • ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΑΡΘΡΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
    ▼
    • ΠΑΝΟΣ ΚΑΛΟΥΔΑΣ
    • ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΚΑΡΑΚΩΣΤΑΣ
    • ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΛΗΝΑΙΟΣ ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ –
    • ΚΙΛΗΜΑΝΤΖΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ (Μάνος )ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ 
    • Αχιλλέας Παπαδιονυσίου – Ειδικός Συνεργάτης
    • Πέτρος Καντιάνης βιογραφικό
    • ΛΙΛΙΚΑ ΑΡΝΑΚΗ – ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ  
    • ΦΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ -ΠΑΤΡΑ
    • Ιωακειμίδου Παναγιώτα – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • Μαργιάννα Καράκωστα -ΣΑΛΑΜΙΝΑ -ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    • ΦΩΤΗΣ ΚΑΡΑΛΗΣ -ΑΘΗΝΑ /ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ
    • Ηλίας Κακλαμάνης -ΑΘΗΝΑ
    • Χρήστος Κατσέας -ΑΘΗΝΑ
    • Βίκη Σιωμοπούλου –  ΑΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ  ΓΕΡΜΑΝΙΑ
    • Yawen Wu  –  Αρθρογράφος Εξωτερικού – ΚΙΝΑ /  Σαγκάη
    • Γιώργος Σκλαβούνος – ΚΕΡΚΥΡΑ
    • Γρήγορης Τσουκαλάς – ΚΕΡΑΤΣΙΝΗ /ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    • Ηλίας Τσέχος – ΒΕΡΟΙΑ
    • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΙΛΗΜΑΝΤΖΟΥ – ΚΟΥΛΟΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ – ΣΑΛΑΜΙΝΑ /ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    • ΚΟΡΙΝΑ ΚΟΜΠΟΛΙΤΗ – ΚΕΡΚΥΡΑ
    • Λεόντιος Πετμεζάς – ΑΘΗΝΑ
    • ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΦΩΚΑ – ΑΘΗΝΑ 
    • ΜΥΡΓΙΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ – ΚΑΤΕΡΙΝΗ
    • ΝΑΝΣΥ ΚΟΥΤΣΙΟΥ – ΑΘΗΝΑ
    • Ρένα Κοτσέλη -ΣΑΛΑΜΙΝΑ -ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    • ΣΟΦΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ-ΚΟΚΚΙΝΟΥ – ΑΘΗΝΑ
    • Σοφία Μητράκη / ΑΘΗΝΑ – Γλυφαδα
    • ΤΟΝΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ -ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    • ΦΡΙΝΤΑ ΤΡΥΠΗ – ΑΘΗΝΑ
  • Video ΣΑΛΑΜΙΝΙΩΝ ΒΗΜΑ..
Facebook